Nicholas Tate
Dr. Nicholas Tate történész, aki hosszú éveken át dolgozott vezető beosztásban az oktatásban számos országban. 1994 és 2000 között Anglia tantervért és tesztelésért felelős nemzeti szervének vezérigazgatója volt, felügyelte az új nemzeti tanterv bevezetését, és vitákat váltott ki azzal, hogy hangsúlyozta a tanterv szerepét a nemzeti identitás kialakításában. Ebben a minőségében mindkét nagy politikai párt oktatási államtitkárának főtanácsadója volt. 2000 és 2005 között tagja volt a francia Haut Conseil de l'évaluation de l'école-nak, a francia oktatási miniszterek tanácsadó testületének. 2003 és 2011 között a több mint 4000 diákot oktató kétnyelvű genfi nemzetközi iskola főigazgatója volt. Ebben az időszakban kapcsolódott be az International Baccalaureate szervezetbe, amelynek igazgatótanácsának tagja és oktatási bizottságának elnöke maradt 2015-ig, miközben egyidejűleg egy négy országban működő, független iskolákból álló globális csoport ügyvezető elnökeként dolgozott.
Rengeteget írt és beszélt oktatási témákról, oktatási szakfolyóiratokban, szimpóziumokon és a sajtóban. Újabb írásai egyik fő témája az uralkodó liberális ideológia elleni küzdelem szükségessége, amelynek egalitarizmusa, relativizmusa és kozmopolitizmusa megnehezítette a "konzervatív" hangok hallgatását az oktatásban. A "What is Education For?" (2014) és a "The Conservative Case for Education. Against the Current" (2017) című könyvei azt vizsgálják, hogy a Platóntól kezdve a nagy gondolkodók hogyan segíthetnek ebben a feladatban.